torsdag 2 april 2020

Helgfrågan v. 14


Nu är det snart helg igen och som vanligt så har helgfrågan hos Mias bokhörna dykt upp. Veckans frågor har med påsken att göra och de lyder som följer:

1. Har ni hittat någon bra bok ni ska läsa i påsk? Blir det påskekrim eller något annat?
Jag har så många bra böcker som jag vill läsa till påsk. Tror att det blir mest spänning under påsken i år. En titel som det absolut blir är Den engelska kusinen av Jan Mårtenson.

2. Bonusfråga: Hänger ni med på påskläsutmaningen?
Jag självklart hänger jag med. HÄR kan ni se vad jag först och främst vill läsa under utmaningen.
 

10 kommentarer:

  1. Den engelska kusinen blir jag nyfiken på

    SvaraRadera
  2. har aldrig läst något av Jan Mårtenson. jag vet att han skrivit massor av böcker. ingen läsutmaning för mig. kan inte läsa fort och mycket

    SvaraRadera
  3. Läst något av Mårtenson men det var länge sen. Blir inte någon läsutmaning för mig heller, vill inte pressa mig och det blir för stressande.

    SvaraRadera
  4. Jag har bara läst en bok av Mårtensson och gillade den inte nåt vidare. Men smaken är som rôven, klôven, som vi säger i Värmland ;)

    SvaraRadera
  5. Mårtenson - lever han än .........................

    SvaraRadera
  6. Den boken kände jag inte till. Fast författaren kände jag förstås till.

    SvaraRadera
  7. Mårtensson har jag aldrig läst, det borde jag.
    Lycka till med läsutmaningen!

    SvaraRadera
  8. Mårtenson har jag inte läst något av, kanske man skulle testa. Kul att du också deltar i läsutmaningen! :)

    SvaraRadera
  9. Jag har inte ens plockat fram min påskhög än.

    SvaraRadera