söndag 11 juli 2021

Helgfrågan Sommar v. 27

 
Är sent ute men nu kommer helgfrågan för vecka 27. Nu under sommaren skall Mias bokhörna ha en speciell variant av utmaningen då vi varje vecka skall svara på en eller flera av frågorna nedan.

1. Vad läser du nu?
2. Har du några boktips?
3. Har du ett semestertips att dela med dig av?

Börjar med vad jag läser just nu. Har precis påbörjat Flickan som fick en röst av Abi Daré. Sedan har jag Den hemliga historien av Donna Tarrt som jag håller på med på plattan, men den går lite trögt än så länge.


Då kommer vi till boktips och då tipsar jag om Stöld av Ann-Helén Laestadius, en bok som jag just läst ut och som jag gillade jättemycket.


Då tar vi väl ett semestertips också och då tipsar jag om ett besök på Torpa Stenhus som ligger vid Åsunden i Västra Götaland. Det är jättevackert i omgivningarna och jätteintressant med en tur inne i byggnaden.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar