lördag 31 juli 2021

Månadssammanfattning juli 2021

Då är ytterligare en månad slut. Det går alldeles för fort. Månaden var ju fin till att börja med men nu är det lite för mycket regn för min smak. Är dags att redovisa vad jag läst och vad jag sett under månaden. Är riktigt nöjd, även om jag önskat att jag läst i alla fall ett par böcker till. Så här har det sett ut:


Böcker jag läst i juli:

33. Lucinda Riley - Den saknade systern   5 / 5   728 sidor
34. Ann-Helén Laestadius - Stöld   4 / 5   440 sidor
35. Abi Daré - Flickan som fick en röst   5 / 5   395 sidor
36. Robert Harris - Vedergällning   4 / 5   314 sidor
37. Andy Weir - Uppdrag Hail Mary:Ensam i rymden   5 / 5   510 sidor


Antal böcker: 5
Antal sidor: 2387
Månadens bästa bok: Måste jag välja så blir det Uppdrag Hail Mary: Ensam i rymden


 

 

Filmer vi sett i juli:




Serier vi sett eller håller på med:

 







 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det blev några tjockisar denna månaden.

      Radera
  2. Darés bok har jag precis börjat med. Det känns inte riktigt som en bok för mig men vem vet, den kan ju överraska.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske inte en boks som passar alla, men en favorit hos mig.

      Radera