torsdag 1 juli 2021

Helgfrågan v.26 2021


Då börjar helgen närma sig och hos Mias bokhörna så har helgfrågan kommit upp. Så här lyder veckans frågor:


Vad har du planerat att läsa under semestern?
Nu har ju inte jag någon egentlig semester eftersom jag har sjukersättning, men jag har ändå planerat vad jag helst vill läsa den närmaste månaden. De tre böckerna som ligger högst på listan är böckerna nedan.



Bonusfråga: Hemmasemester eller åker du bort?
Nu är ju jag färdigvaccinerad men däremot inte maken, så vi väljer att fira semestern här hemmavid. Det blir säkert lite dagsutflykter till orter inte så långt från Borås. Men det blir säkert trevligt det också. Behöver ju inte vara märkvärdigare än så för att man skall trivas.

 

7 kommentarer:

  1. Stöld har jag lyssnat på och Shuggie Bain håller jag på med.

    SvaraRadera
  2. Stöld finns på min läslista. Jag hoppas att få läsa den innan året är slut.

    SvaraRadera
  3. Shuggie Bain gick jag och köpte men har ännu inte läst. Laestadius är antagligen både intressnt och bra.

    SvaraRadera
  4. Stöld och Shuggie Bain står på min läslista. men den tredje boken har jag inte hört talas om. svensk sommar duger bra. en behöver inte åka så långt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den tredje boken såg jag först när den nominerades till Årets Bok i år.

      Radera
  5. Är det bara fint väder så är allt roligt.

    SvaraRadera