onsdag 27 december 2017

Hur mina läsutmaningar gått 2017


Nu när året börjar gå mot sitt slut så tänkte jag sammanfatta hur mina läsutmaningar under 2017 gått.

Goodreads så hade jag vid årets början föresatt mig att läsa 75 böcker. Det målet nåddes för några veckor sedan och är faktiskt uppe i 81 böcker med några dagar kvar på året. Är jättenöjd med det.

Även Boktolvan klarades av för några veckor sedan och HÄR kan ni se vilka böcker och författare jag läst.

Jag har även haft lite Jordenruntläsning under 2017 där jag skulle försöka läsa så många böcker som möjligt som inte utspelade sig i Sverige, England eller USA. HÄR kan ni se vilka böcker jag läst i denna utmaning.

Bloggen Ugglan & boken startade vid årets början en 3 x 3-utmaning. Här skulle man välja ut tex. 3 författare och av dessa författare läsa 3 böcker. Denna utmaning gick uselt. Läste endast två böcker. HÄR kan ni se vad jag hade tänkt läsa och vad som blev läst.

Till sist så hade jag min Hyllvärmarutmaning. Här hade jag bestämt mig för att läsa minst 1 bok per månad. Nu blev det inte hyllvärmare lästa varje månad, men eftersom det totalt blev 13 stycken lästa under året så är jag nöjd ändå. HÄR kan ni se vilka jag har läst.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar