lördag 30 juni 2018

Månadssammanfattning juni 2018

Ja ytterligare en månad är strax slut och vi har hittills haft en riktigt fin sommar. Vad gäller läsningen så har jag ni i juni läst en bok mer än förra månaden, så jag är nöjd. De böcker jag läst har dessutom varit väldigt bra. Har även hunnit kika på ett gäng filmer och lite tv-serieavsnitt.

Dessa böcker har jag läst i juni:

29. Frida Skybäck - Bokhandeln på Riverside Drive   4,5 / 5   444 sidor
30. Caroline Engvall - Judasvaggan 4 / 5   261 sidor
31. Karin Alfredsson - Skrik tyst så inte grannarna hör   3,5 / 5   366 sidor

32. Lina Bengtsdotter - Annabelle   4,5 / 5   312 sidor
33. Katherine Webb - Den engelska flickan   4 / 5   471 sidor


Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 1854 
Månadens bästa bok: Annabelle

 


Filmer jag sett under juni:

 
 
 

Antal filmer under juni: 10
Månadens mest spännande: The Snowman
Månadens roligaste: Killing Gunther


TV-serier i juni:


Arrow, säsong 5
Game of Thrones, säsong 7
The Shannara Chronicles, säsong 2


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar