torsdag 11 april 2019

Påskutmaning 2019


Mia på Mias bokhörna kommer att hålla i Påskutmaning 2019. Denna utmaning håller på mellan den 18/4 kl. 06.00 fram till 22/4 kl. 23.55. Under dessa dagar skall vi ha läst så mycket som möjligt för att ha möjlighet att vinna fina bokpriser. Vi skall under tiden vid minst två tillfällen skriva om hur det går på bloggen och ett extra plus är det om vi Instagrammar under taggen #paskut19.

Högen på bilden nedan är vad jag har att välja mellan. Har redan påbörjat de två nedersta så har jag redan läst ut någon av dem innan utmaningen börjar så finns det tre till.


Har även påbörjat Steglitsan på min platta så den kan jag också läsa ur under utmaningen.


3 kommentarer:

  1. Klingberg vill jag läsa, inte annat också.

    SvaraRadera
  2. Vi har alltid bott på slottet är bra :)

    SvaraRadera
  3. Ska bli intressant att se vad du tycker om Vi har alltid bott på slottet sen. Vill nog läsa den, tror jag.

    SvaraRadera