söndag 5 januari 2020

Hyllvärmare övrigt 2020

Jag kommer ju att delta i Read old Books hos Mias bokhörna och där har jag valt ut ett antal hyllvärmare att läsa. Men så klart vill jag läsa fler hyllvärmare under året så här kommer jag skriva upp alla andra hyllvärmare som jag läser under 2020.

Januari
Elvira Birgitta Holm - Ormringen

James Bowen - Gatukatten Bob 
Linus Jonkman - Introvert: den tysta revolutionen
Julie Otsuka - Vi kom över havet

Februari 
Stephen King - Mr Mercedes
Thomas Erikson - Omgiven av idioter 

 Mars

April
Agneta Lagercrantz - Returbiljetter
Leif Selander - Svekens tid

Maj
Ashley Dyer - Ristat i hud 
Elvira Birgitta Holm - Örnflöjten  

Juni

Juli 
Michelle Obama - Min historia
R.J Palacio - Undret 

Augusti

September

Oktober
Lena Nordenjack - Doften av falska påvar
Gustave Flaubert - Madame Bovary 

November
Keith Richards - Livet 

December
Svetlana Aleksijevitj - Kriget har inget kvinnligt ansikte
Neil Gaiman - Amerikanska gudar



  

1 kommentar:

  1. Hmm, det skulle kanske kunna sporra mig med till att läsa fler hyllvärmare. Att skriva upp alla allteftersom.

    SvaraRadera