fredag 25 september 2015

Helgläsning vecka 39, 2015

Efter en vecka med en hel del strul med internet och datorer som fått nya delar, formaterats och fått Windows 10 så hoppas jag att helgen blir lugn.

Jag började läsa Sinon av Dan T. Sehlberg i början av veckan. Har hunnit ca halvvägs och hoppas hinna läsa färdigt den i helgen. Blir jag klar så kommer jag att börja på Konsten att ha sjukt låga förväntningar av Åsa Asptjärn. Det blir säker någon novell också. Får ju ligga i när det gäller novellutmaningen som jag deltar i . Har ganska många att välja på så jag har inte bestämt vilken det blir ännu.

Vad läser ni i helgen?


3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig läshelg!

    SvaraRadera
  2. jag måste verkligen läsa något av Åsa Asptjärn! tror att jag ska kunna sitta ute och läsa vid havet...

    SvaraRadera