tisdag 22 september 2015

Top ten tuesday - 22 september 2015


Veckans Top ten Tuesday hos bloggen The Broke and the Bookish lyder som följer: Top ten books on my fall TBR. Jag har massor med böcker som skall läsas så det var svårt, men böckerna nedan är nog sådana som jag skall försöka prioritera under hösten.

1. Presidentens hatt av Antoine Laurain
2. Konsten att ha sjukt låga förväntningar av Åsa Asptjärn
3. Född fenomenal av Josephine Bornebusch
4. Den röda adressboken av Sofia Lundberg
5. Ung i ghettot av David Safier
6. Cinder av Marissa Meyer
7. En drottnings löfte av C.W. Gortner
8. Ryskt bläck av Tatiana de Rosnay
9. Den du borde frukta av Ingrid Elfberg
10. Mörk ängel av Laini Taylor

5 kommentarer:

  1. Den röda adressboken har jag gått och blivit väldigt nyfiken på sista veckan. :)

    SvaraRadera
  2. Cinder och Mörk ängel kan jag verkligen rekommendera :) Ung i ghettot är bra den också.

    SvaraRadera
  3. Cinder ja, den har jag ju precis läst. Och den var väldigt bra :)

    SvaraRadera
  4. Åsa Asptjärn verkar det som om jag måste läsa!

    SvaraRadera