söndag 31 januari 2021

Helgfrågan v.4 2020

 

Nu är jag sen på tåget, men slänger in ett inlägg för Helgfrågan som finns hos Mias bokhörna. Helgens frågor lyder:

Finns det någon serie du känner att du måste följa?
För länge sedan läste jag Midvinterblod vilken är första boken i serien om Malin Fors av Mons Kallentoft. Nu vill jag fortsätta serien och näst på tur är Sommardöden.


Bonusfråga: Är det något ni längtar efter att göra när pandemin är över?
När denna eländiga pandemi är över så vill vi samla hela familjen, syster och svåger, våra barn, barnbarn och barnbarnsbarn och ha en riktigt trevlig heldag tillsammans.

 
 

7 kommentarer:

  1. Läst några böcker om Malin Fors men tröttnade sen. Det låter trevligt att ses alla när pandemin är över!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja längtar efter att träffa hela min fina familj.

      Radera
  2. Midvinterblod har jag läst, men kändes som det räckte med den. Vet inte vad det var som störde mig, men nåt måste det väl ha varit eftersom jag kände så. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var ett tag sedan jag läste Midvinterblod, men kom ihåg att jag gillade den. Hoppas jag gillar resten.

      Radera
  3. Mons serie läste jag i början men nu var det ett tag sedan.

    SvaraRadera