söndag 31 januari 2021

Månadssammanfattning januari 2021

Ja då har årets första månad gått och nu är det dags att sammanfatta vad jag läst och sett i januari. Jag är ganska nöjd med min läsning denna månaden även om jag hoppats hinna läsa mer. Jag har faktiskt inte pressat mig dagar då jag mått sämre. Vi har även hunnit sett lite film och tv-serier. Även där så blev det lite lagom mycket. 


Böcker som blev lästa i januari:

1. Joseph A. Davis - Verarnas drottning   4 / 5   352 sidor
2. Stephen King - Revolvermannen   3 / 5   221 sidor
3. Ida Andersen - I oxögat   4 / 5   388 sidor
4. Peter May - En kamp mot klockan   5 / 5   349 sidor
5. Anna Laestadius Larsson - Pottungen   4 / 5   446 sidor
6. Stephen Hawking - Korta svar på stora frågor   4 / 5   227 sidor

Antal lästa böcker: 6
Antal lästa sidor: 1983
Månadens bästa bok: En kamp mot klockan




Filmer vi såg i januari:


Dödligt vapen 1 - 4
Outside the Wire
Nighthawks



Serier vi sett eller håller på med:




Cobra Kai säsong 3
Lyckoviken säsong 2
Arrow säsong 6
Blacklist säsong 8
Criminal Minds säsong 1
Criminal Minds säsong 2


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar