onsdag 13 mars 2019

Omslagsonsdag vecka 11: Ögon


Då är det onsdag igen och dags att visa upp lite bokomslag hos Boklysten. Veckans tema är Ögon. När jag såg vilket tema det var så kom jag genast på att jag för länge sedan läste en serie som hade ögon på nästan alla omslag. Det var en historisk/fantasy-serie som heter Jarastavens vandring och är skriven av författarkollektivet Saga Borg. Tror att det endast var en bok i den utgåvan som jag läste som inte hade öga/ögon på omslaget. Var lite kruxigt att hitta omslagen men lyckades till slut.

 
 



6 kommentarer:

  1. Vilka fina omslag! Den här serien har jag hört talas om men inte läst. Men nu blev jag nyfiken, ska kolla upp den på bibblan. Tack för tips!

    SvaraRadera
  2. Dunkla ögonmotiv. Det tog en liten stund innan jag hittade alla. Kul!

    PS. Har du glömt att länka hit från Boklystens sida?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, nu tänkte jag nog fel. Kommentarerna hos Boklysten måste ju godkännas innan de publiceras.

      Radera
  3. Lite häftigt att hitta en hel serie med ögon på omslaget!

    SvaraRadera
  4. Den bokserien var jag obekant med. Bara bokomslagen känns lockande.

    SvaraRadera