söndag 24 oktober 2021

En smakbit på søndag - Kär och galen i bokhandeln för ensamma hjärtan


Då är det söndag och hos bloggen Betraktninger så är det åter dags för En smakebit på søndag. Där skall vi dela med oss en smakbit ur boken vi för närvarande läser.

Jag läser Kär och galen i bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling. Det är tredje delen i en mysig felgood-serie. Smakbiten kommer från sidan 209:

"Klockan var efter två när Nina till sist kröp i säng. Eller rättare sagt kollapsade på soffan i Pauls och Chloes vardagsrum och drog en chenillepläd med chokladfläckar över sig. Nina hoppades i alla fall att det var chokladfläckar."

 
 

18 kommentarer:

  1. Tack för smakbiteb! Har läst de två tidigare delarna men inte riktigt fastnat för dem. Har denna hemma från biblioteket men vet inte om jag kommer läsa den innan återlämningsdatumet kommer.

    SvaraRadera
  2. Det där är en serie som min syster tycker om. Tack för smakbit.

    SvaraRadera
  3. Jag vet att jag har sett hennes böcker, men jag har inte läst någon. Än.

    SvaraRadera
  4. Feel-good-romaner kan vara charmiga, jag dras själv åt den andra ytterligheten...
    TAck för smakbit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag läser lite allt möjligt. Ibland är det hörligt med en sådan här lättsam bok emellan.

      Radera
  5. Vi får hoppas att det är chokladfläckar :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  6. Bara den titeln gjorde mig nyfiken, kanske något nästa gång jag vill ha feelgood. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  7. inte läst författaren, mysigt omslag.

    SvaraRadera
  8. Tack för smakbiten! Ny bok och författare för mig.

    SvaraRadera
  9. Tack för smakebiten jag har läst del 1

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker att serien är mysig och lättläst.

      Radera
  10. Känner till författaren, kommer mycket feelgood nu. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  11. känner igen författarnamnet men inte titeln. tack för smakebiten!

    SvaraRadera