lördag 11 mars 2017

Helgfrågan v. 10


Höll alldeles på att glömma att det var dags för helgfrågan hos Mias bokhylla. Men som tur var så vaknade jag slutligen till 😃 Helgens fråga lyder:

Vilken bok längtar du efter att läsa i vår? (kan man nu inte bara nämna en, så kan man lista några).

Det finns flera böcker som kommer nu under våren som jag gärna vill läsa, men de tre som jag är mest sugen på är Viskande Skuggor av Jan-Philipp Sendker, Italienska nätter av Katherine Webb och Konklaven av Robert Harris.



10 kommentarer:

  1. Italienska nätter, ja tack!

    SvaraRadera
  2. Webb och Harris vore kanske något för mig också

    SvaraRadera
  3. Konklaven verkar så himla spännande! Måste försöka komma ihåg den, men lär väl annars bli påmind av bokbloggare framöver kan man tänka. ;)

    SvaraRadera
  4. Viskande skuggor är jag nyfiken på, den ska vara spännande.

    SvaraRadera
  5. Funderar på om jag har läst något av Harris, men det kan nog vara så att jag bara känner igen namnet. De andra två vet jag är olästa fastän jag känner igen deras namn också. Är alltså inte helt borta, än...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läste "En officer och spion" av Harris för inte så länge sedan och den var så bra så jag kände att jag gärna ville läsa fler böcker av honom.

      Radera
  6. Av dessa tre är jag nog mest nyfiken på Viskande skuggor.

    SvaraRadera
  7. Konklaven vill jag nog läsa. Ja.

    SvaraRadera
  8. Konklaven blev jag nyfiken på och Italienska nätter är ju ett måste =)

    SvaraRadera