torsdag 2 mars 2017

Hett i hyllan #81


Ja då var det torsdag igen och dags att delta i Hett i hyllan hos Bokföring enligt Monika. Vi skall som vanligt plocka fram någon bok som har stått alldeles för länge och samlat damm i bokhyllan.

Veckans bok är Saker min son behöver veta om världen av Fredrik Backman. Tror att jag köpte den någon gång under 2014, men kan inte komma ihåg var. Den har i alla fall stått och samlat damm sedan dess. Hög tid att läsa den nu. Vill ju verkligen läsa allt av Backman för han skriver så vansinnigt bra.



4 kommentarer:

  1. Haha den har jag också men givetvis oläst.

    SvaraRadera
  2. Den har jag faktiskt inte ens, vilket nog är ganska märkligt. Jag följde ju Backmans blogg på den tiden då han skrev i den :)

    SvaraRadera
  3. Jag har inte läst något av Backman men har tänkt att läsa åtminstone en bok eftersom han är så omtalad och jag är nyfiken.

    SvaraRadera