tisdag 14 mars 2017

Top Ten Tuesday


Nu är det tisdag och jag tänker delta i Top Ten Tuesday hos bloggen The Broke and the Bookish. Veckans tema lyder:

Top Ten Books On My Spring TBR

De tio böckerna jag helst vill läsa under våren är några som jag redan har hemma och inte hunnit läsa och några som ges ut snart:

1. Tangodrottningen av Akli Tadjer
2. Yxmannen av Ray Celestin
3. Den sovande spionen av Camilla Grebe & Paul Leander-Engström
4. Så nära barfota av Marie Hedegård
5. Fiskarmännen av Chigozie Obioma
6. Den gode lögnaren av Nicholas Searle
7. Viskande skuggor av Jan-Philipp Sendker
8. Sista stjärnan av Rick Yancey
9. Italienska nätter av Katherine Webb
10. Konklaven av Robert Harris
 

 
 
 

6 kommentarer:

  1. Här var det inte många jag kände igen :)

    SvaraRadera
  2. Yxmannen och Den gode lögnaren är jag nyfiken på.

    SvaraRadera
  3. Tangonätter, Viskande skuggor och Italienska nätter blir jag nyfiken på

    SvaraRadera
  4. Den gode lögnaren borde jag nog försöka klämma in jag också.

    SvaraRadera
  5. Yxmannen har jag fortfarande oläst. Tangodrottningen, Fiskarmännen och Konklaven är jag också sugen på.

    SvaraRadera
  6. Tangodrottningen har jag funderat på att läsa, och nu blev jag sugen på att läsa Italienska nätter också.

    SvaraRadera