fredag 29 januari 2016

Helgläsning vecka 4, 2016

Ja då är vi framme vid sista helgen i januari. Denna månad har gått i ett huj. För mig blir det säkert lite läsning under helgen förutom annat nödvändigt. Just nu läser jag Lola och pojken i huset bredvid av Stephanie Perkins. Den är riktigt hyfsad än så länge. Blir jag färdig med den under helgen så börjar jag med Den röda adressboken av Sofia Lundberg. Den verkar så bra. Förutom läsandet så blir det nog att måla och sticka lite också vilket är superroligt.

 

5 kommentarer:

  1. Den röda adressboken låter intressant!

    SvaraRadera
  2. Det känns lite galet att det alldeles snart är februari faktiskt!

    SvaraRadera
  3. Åh är sugen på att läsa båda dessa. De ser så mysiga ut :)

    SvaraRadera
  4. Jag har precis fått Den röda adressboken av förlaget och ska ta tag i den när det är dens tur. Verkar helt okej.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  5. Den Röda adressboken är så mysigt bra!

    SvaraRadera