onsdag 6 januari 2016

Läs-it-snow 2015 wrap-up

Ja då var Läs-it-snow som Nelly på Nellons bokblogg har anordnat slut för denna gång. Det har varit jätteroligt trots att jag inte hann läsa riktigt så mycket som jag ville.

Första omgången mellan 25/12 - 27/12 2015 så skulle vi läsa böcker ur vår TBR-hög. Jag valde tre böcker men den enda jag lyckades läsa ut var Karriär & köksbesvär av Sophie Kinsella. Påbörjade också Delhis vackraste händer av Mikael Bergstrand, men hann bara läsa 47 sidor.


Omgång två blev en dag längre än det var tänkt från början så den löpte mellan 2/1 - 5/1 2016. Denna omgång skulle vi läsa böcker som vi köpt fr.o.m. november månad. Köpte massor så där var det svårt att välja. Av de tre jag från början valde så bytte jag ut en. Men är väldigt nöjd med denna omgång då jag lyckades läsa så många böcker som jag tänkt. Det blev Min familj och andra monster av David Safier, Glada hälsningar från Missångerträsk! av Martina Haag och till sist Georgia Nicolsons dagbok: på kärleksspaning i hamburgeland av Louise Rennison.


Detta innebär att jag totalt i läs-it-snow läste ut 4 böcker.

2 kommentarer: