lördag 2 januari 2016

Julläsning 15-16, uppdatering 2

Ja så var det andra uppdateringen i #julläsning15-16, en utmaning som Mias bokhörna håller i. Till första uppdatering så hade jag läst 670 sidor. Vilka böcker jag läste kan ni se HÄR.

Detta är vad jag läst sedan dess:



Först läste jag ut Delhis vackraste händer av Mikael Bergstrand, vilket blev 364 sidor



Sedan blev det Super-Charlie & mormorsmysterier och Super-Charlie & gosedjurstjuven av Camilla Läckberg och Millis Sarri. Dessa var inte planerade men de hade 32 respektive 34 sidor.



Så blev det även en novell som inte var planerad. Det var En annorlunda jul av Hans Holmér, denna var på 17 sidor.



Just nu läser jag Min familj och andra monster av David Safier och jag har hunnit läsa 57 sidor.

Detta innebär att jag hunnit läsa 504 sidor sedan förra uppdateringen. Alltså är jag nu uppe i 1174 sidor totalt.

3 kommentarer:

  1. Svar: Åh, vad roligt! Vilka har du köpt? Har du läst några av novellerna än? Vilka tyckte du var bäst i så fall? :)

    SvaraRadera
  2. Så många sidor jag ligger jättemycket efter

    SvaraRadera
  3. Ser ut som julen bjudit på trevlig läsning hittills :) God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera