torsdag 12 januari 2017

Hett i hyllan 74#


Ja så här på torsdagen så är det dags att delta i Hett i hyllan, en utmaning som Bokföring enligt Monika håller i. Det går ut på att vi skall plocka fram de där böckerna som stått i våra bokhyllor och samlar damm en längre tid.

Veckans bok hos mig blir Fågelvägen av Ann-Marie MacDonald. Boken är i pocketformat och utgiven 2005. Hur länge den stått i min bokhylla vet jag inte, men det är nog minst 5 år. Detta är ett familjedrama som skall utspela sig i USA på 1960-talet.



3 kommentarer:

  1. Fågelvägen läste jag för många år sen, tror det var när den kom i pocket. Minns inte vad jag tyckte.

    SvaraRadera
  2. Jag känner inte till den men jag tycker titeln låter bekant.

    SvaraRadera
  3. Den har jag nog aldrig hört talas om.

    SvaraRadera