måndag 2 januari 2017

Hyllvärmarutmaning 2017


I mina bokhyllor står det massor av olästa böcker, så jag kör en hyllvärmarutmaning även i år. Jag vill inte ta i för mycket så mitt mål blir att läsa minst 1 bok per månad. Allt över detta blir en bonus. För att räknas som hyllvärmare skall boken ha stått minst 1 år i bokhyllan.

Januari
Gail Carriger - Själlös

Februari
Anna Laestadius Larsson - Barnbruden 

Mars
Belinda Bauer - Livets & dödens villkor 
Ingrid Remvall - Den spruckna planeten(Prismagalaxen) 
Zinat Pirzadeh - Fjäril i koppel

April

Maj

Juni
Lucy Dillon - När livet börjar om
Frida Skybäck - Norrsken



Juli
Jens Lapidus - Sthlm Delete
Fredrik Backman - Min mormor hälsar och säger förlåt.


Augusti


September
Hjalmar Söderberg - Doktor Glas

Oktober

November
Patrick Rothfuss - Vindens namn, del 1

Magnus Jonsson - Mannen som lekte med dockor

December
Lars Wilderäng - Stjärnklart
 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar